Söndag

Idag är det söndag och solen skiner på en knallblå himmel ute! Ska därför alldeles snart gå ut
på en powerwalk innan jag går ner till stallet.

Igår red Ellen min fina ponny igen! Dressyr i ridhuset, jag filmade ju också eftersom det är till vårt engelska-projekt. Så nu har vi en fin fin film med massor av rörelser att vi våra klasskamrater. Tobbe va fin också, lite taggad men det får man ju räkna med;)

Idag blir det ut i skogen på en mysrunda i det fina vädret tror jag, en kravlös runda. Ska dock vara noga med att han inte får springa med huvudet upp och utan bakben. Har kommit på mig själv med att låta honom göra det, även när vi har klättrat så har han fått gå lite för fort = inte alls lika bra bakbensträning/aktivitet. Han blir ju pigg när vi är ute, så jag ska fouksera mycket på att få honom att slappna av och trampa på bakifrån :)


Får inte nog av den här bilden alltså, så otroligt fin!! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

Jättefin blogg :D

2012-05-14 @ 01:32:31
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Annika

Söt :)

2012-05-15 @ 19:19:29
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0