Spöken i hagen?

Ja, det börjar jag tro efter det som hände, eller det jag hörde förut! :p
Hade tagit in hästarna för att göra iårdning Tobbe för ett ridpass. Så gick jag ut och ändrade om bommarna lite och så tyckte jag att jag hörde något från hagen! Så jag stannade upp och lyssnade. Ochdet lät precis som en häst va där, tog två steg i den hårda snön och bröt loss en bit från ett träd!! Skitläskigt! Lät så jäkla äkta, så shit alltså. Kolsvart var det också så jag såg ju inget! Första tanken var att jag glömt stänga en box så en utav hästarna faktist var ute. Halvsprang in i stallet och där stod båda hästarna. Tobbe däremot, verkade också ha hört något för han va på helspänn! Inget som var direkt lugnande kan jag ju säga..  Lite smårädd skyndade jag över stallplanen till huset (typ 50 meter) och tog en ficklampa. Men jag såg inget eller hörde inget efter det. Men jag är heöt säker på att någon/något var där! och det va inte någon liten råtta!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske en älg eller rådjur? :)

2010-12-03 @ 19:20:02

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0