Söndag morgon

Klockan är snart halv tio nu jag har hunnit varit ute och gått en 4 km-slinga, ätit frukost och nu ligger jag här och bara tar det lugnt. På schemat idag finns städa rummet som prio 1. Verkligen behövligt.. Sen åker jag ner till stallet och fixar allt med mockning osv. Efter det blir det nog lite lunch innan ett träningspass är på sin plats. Sen är det bara ridning kvar och idag kör vi lite markarbete i paddocken (ridhuset om det regnar) med bommar! Ska fortsätta jobba med galoppen, att han blir riktigt reglerbar både framåt och bakåt, ställd genom båda sidor osv. Det blir bra! :)


Slänger in en söt bild på Exando, som faktist redan nu har flyttat på sommarbete. Känns bra, så kan vi
köra dit Tobbe direkt på onsdag när vi går på sommarloooov!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0