Hemma från träning.

Hade som sagt träning för Tomas idag. Och den gick superduper bra! :D:D "Han hoppade som en stjärna idag" tyckte Tomas ;) Det kändes verkligen bra, så känns det som vi är redo för L:A eller nått x)
Lastningen gick desto sämre.. De senaste två gångerna har vi kunnat locka in honom med godis på typ en kvart. Nu gick det inte alls, så jag blev ARG och ja. Det tog över en timme.
Det som är knepigt är att när vi ska åka hem går han rätt in! Så jag antar att han inte vill åka hemifrån..
Jaja, vi får väl hoppas att det blir bättre, inte kul att behöva gå upp i ottan för att lasta en timme innan vi ska åka!

Nästa helg är det tävling i Filipstad. Och på tal om det! Träffade Eva idag på träningen och hon frågade om jag ville vara med i div. 3 laget, och det vill jag ju! :) Så nu får jag avanmäla mig från L:B:n och bara hoppa L:C själv (eftersom man inte får hoppa mer än två klasser själv) :p

Och just ja! Den dagen fyller jag år också! :) Trevligt trevligt!

Lägger nog upp filmklippet från träningen sedan, när jag laddat kameran och lagt in den ;)



GLAD PÅSK!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0