Dagens ridpass.

Mamma följde med ut så vi tog oss en tur. Tobbe var ganska pigg, men rätt lugn ändå. Fast han får 'spel' ibland och beter sig som ett litet barn som är i trotsåldern >< Så om jag trycker på och ber honom att gå framåt (typ om jag bara ska vända eller göra framdelsvändning eller så) gör han bara tvärtemot och backar istället. Oftast bär det av ner i diket och om jag fortsätter trycka med skänkeln backar han bara ännu längre ner i diket plus att han försöker slänga av mig. Tillslut ger han sig och lyssnar med det efter många om och män.
Aja, nu ska jag titta på TV :)
Gonatt.

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0