Dagens ridpass.

Maja följde med mig ut och red hästarna idag :) Vi tog en uteritt, det va rätt så varmt ute så vi tog en sväng där vi kunde gå över älven så hästarna fick svalka sig lite. Det va skönt! ;) Tobbe va såklart pigg, drog på som bara den när vi gick ut på en åker :p Så det blev en lagom tur inför dressyrträningen imorrn :)

Nu har jag även varit och badat i älven och det va skönt att svalka sig efter en svettig ridtur ;) Om några timmar åker jag väl ner mot byn för en rejäl cykeltur runt sjön :)


Söta Caspian badar


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0