Dagens ridpass.

Jag och mamma tog oss en kvällstur med pållarna :) Tobbe va såklart jättepigg eftersom han vilade igår. Vi tog en lite längre tur och galopperade på en jättefin, sandig väg utan trafik. Helt perfekt! Sen hamnade Tobbe efter när vi skulle galoppera och de ville han inte! Så han gjorde ett rejält bocksprång så jag hamnade ur balans och så drog han förbi Exando sen, haha :P
Sen kom jag på hur jag ska göra för att han inte ska spöka sig när jag rider ner i form! Jag ska använda låret och sitsen mer istället för vaden. Då bråkade han inget och det kändes som jag hade bättre koll på honom, att han va lite mer samlad och det är ju bra :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0