Dagens ridpass.

Jag och mamma gick ut och red en sväng förut, runt klockan nio. Det hade redan då hunnit bli väldigt varmt men i skuggan var det svalt och skönt :) Så vi tog en tur med nästan bara skog så det var mycket skugga. Tobbe var såklart jättepigg, men jag har märkt att om jag trycker mer med vaden och låret istället för med hälen när jag ha ner honom i form så börjar han inte bråka så som han brukar, så det ska jag fortsätta med :)
Sedan tog vi av dom allt och gick i grimma och grimmskaft ner till ävlen så fick de bada lite :) Tobbe stod såklart och sparkade så jag blev klassblöt :p -.-
Sen när vi skulle gå så hade jag Tobbe i släptåg  och hlet plötsligt tog det stopp. Så jag vände mig om och såg en rullande Tobbe som blev alldeles grusig! >< *suck*

iaf så ska jag åka till kläggen och bada nu! :D



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0