Hemma

Nu är klockan halv elva och jag är äntligen hemma! Jag väcktes imorse av mormor som skulle hämta mig (jag var inte förbered på en shoppning dag, glömde att ställa klockan igår). Så strax efter nio bar det av.
Detta köpte jag:


Från hööks:

*Stölvar
*Benlindor (matchar kavajen)
*lädertvål
*vantar
*tröja

Det schabrak jag skulle ha fanns inte i rätt storlek så vi ska beställa hem det ist. Och flugtäcket ska vi beställa från börjes.

Kläder:

*Shorts med hängslar
*leggins
*stickad tröja
*Typ jeansleggins


Mycket var det rea på + att mamma betalade jeanslegginsen så det kostade inte mer än runt 2000 kr! Jag tyckte det var rätt så bra ändå :)

Nu är jag trött, så natti!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0