Tisdag

Gud va fort dagarna går! Tyckte inte det va länge sedan sommarlovet började.. :s

Idag ska vi iaf åka och hälsa på min lilla kusin (typ 8 år) som lånar en d-ponny nu i tre veckor tror jag. Så jag skulle få komma och rida lite :)
Så innan dess ska jag ha ridit båda pållarna har jag tänkt mig. Tobbe vill jag träna dressyr med, men eftersom jag inte hann rida honom igår kommer han va för pigg för det. Så jag tänkte köra ett blandat pass med en uteritt och sen ett dressyrpass. Det blir nog bra :)
Och Exando kör jag stuts med idag för det hann jag inte sist.
Om jag ska hinna detta får jag nog snabba på nu! ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0