Dagens ridpass.

Tobbe.

Gick upp tidigt idag eftersom jag ville hinna rida Tobbe och så :) Tog som sagt dressyrpasset idag.
Körde ganska länge och insentivt då jag kände att vi behövde träna en del.
Efter uppvärmningen red jag igenom L:C2 pogramet. Det vi behöver träna på är efter fri skritt, att Tobbe inte drar rätt fram som han kan göra, utan formar sig ordentligt. Annars kändes det okej i slutet och sista gången kändes det riktigt bra :)


Sen började min konfirmation klockan två i kyrkan, tog kanske 45 min sen va det över. Eller ja, nästan. Den roliga biten va ju kvar, med alla blommor och presenter och allt :) Fick en massa fina saker och det känns skönt att efter denna helg är det slut med allt detta prat om Gud och Jesus!

P.S Nu har mamma äntligen köpt kameran som hon länge tittat på (Canon 1000 D)
Så bilder kommer! ;)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0