8 maj.

Dagen idag ser ut såhär:

*Jag och mamma går ut och rider.
*Tvätta Tobbe.
*En kompis tar konfirmation.
*Äta kinamat med några kompisar.
*Packa inför imorgon.


Som ni ser har jag mycket att göra idag, så det blir nog till att skynda sig lite.
Imorgon är det ju tävling på hemmaplan och jag ska tänka på det Thomas sa förra träningen.
Ridpasset idag blir ett ganska 'normalt' pass, inte för hårt men ändå så att han får jobba lite. Vädret kan inte bli bättre heller, så det passar ju perfekt att vi duschar honom idag :) Sen får man ju bara hoppas att han inte lortar ner sig för mycket...


Förresten, jag kanske inte har nämt det att transporten nu är vår :) Äntligen! Och Tobbe verkade gilla den för han tölade inget alls igår när vi skulle lasta :)




Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0