Dagens ridpass.

Tobbe.

Som sagt var det dressyr idag och han känns verkligen fin nu!
Hade samma upplägg som det senaste dressyrpasset;
Göra några skänkelvikningar åt båda hållen, sen gå in på en volt och växla mellan trav och galopp, sedan göra några fler skänkelvikningar osv. I slutet kändes de riktigt bra faktist :)
Gjorde även lite galoppombyten och förvänd galopp +galopperade över bommarna.





Exando.

Jepp, jag hann rida även Exando idag!
Tog ett dressyrpass med honom. Han var mjukare idag än sist, men det var tydligt att han är stelare i vänster varv. Gjorde även några skänkelvikningar med honom, men mest växlade jag mellan trav och galopp.
Sen kunde jag inte hålla mig än att jag var tvungen att hoppa några gånger över hindren :p





Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0