Hiss och Diss

Gör ännu ett hiss och diss-inlägg!

Diss:

Ridvantar.
Typ alla ridvantar går sönder direkt! Jag kan inte ha mina i mer än typ två månader så är det bara remsor kvar av fingrarna typ! :P Och jag har provat alla möjliga sorter. De är bekväma och så, men inte hållbara.


Av de jag har provat, så har dessa hållit längst.


Hiss:

Arbetshandskar.
Jepp, eftersom alla vantar går sönder så fort så köpte jag ett par tagera vantar från Hööks och det har hållit jättebra! Jag har haft dom i minst två månader och dom är inte ens på gång att gå sönder! Och dom är bekväma också :) De kostar lite mer än de vanliga, men det är det värt!


189:- här.

Kommentarer
Postat av: Saria

Rosa bandet vantar håller jätte länge! Mina vantar hållde över ett år! och jag använde dom nästan varje dag (; Fast vet inte vart man kan få tag i sånna vantar länge :/ :)

2010-11-03 @ 20:01:12
URL: http://sariaerikksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med dig! Men jag har börjat köpa "arbetshandskar" nu också fast på lantmännen och dom har inte gått sönder än efter 7 månader :)

2010-11-03 @ 21:52:12
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/
Postat av: Saria

Nej jag köpte dom på granngården/lantmännen för lääänge sen :) Fast nu är mina trasiga fast bara litet hål i ena fingertoppen (: Skulle själv vilja ha dom igen, var så sjukt bra kvalité (:

2010-11-03 @ 22:33:34
URL: http://sariaerikksson.blogg.se/
Postat av: elin

Roeckl handskarna håller super bra och man får jätte bra grepp me dom, brukar slita sönder vantar med sånnt matrial? efter typ 3ggr (seriöst) men dessa har hållt i över ett år, klart lite slitna är dom men inga hål, sen kostar dom ju endel men dom är värda de priset=)

2010-11-05 @ 18:24:05
URL: http://elinjansons.blogspot.com/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0