Dagens ridpass.

Tobbe.

blev klättring för honom idag. Han tyckte det va ganska tråkigt och skritta uppför. Så i slutet av backen ("backen" är väl knappt en km lr ngt) fick han galoppera :) Såg spår av vad jag först trodde va älg. Sedan såg jag mer och mer och insåg att detta va inte från en älg inte! Så antingen har vargar varit där eller ngt annat djur. Lite läskigt men aja ;) Gjorde två extremt seriösa videor som jag kanske kan lägga upp, haha!
Iaf så blev det inte så jättejobbigt så han fick jobba lite med bommarna sen. Det gick bra, men han blev lite uppspellt och därmed lite korsgaloppig och tjafsig i munnen. Men annars kändes det bara fint! :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0