Dressyr

Tobbe gick verkligen jättefint idag! Va inte alls motsträvig, utan väldigt samarbetsvillig! :)
Värmde upp med en massa halter som i början kändes sådär, men som sedan blev bättre när jag kom på hur jag skulle göra! :) Sen gjorde jag endel skänkelvikningar som känns rätt bra nu! Ska se till och få en privatlektion för Hanna eller Veronica så får jag höra vad dom tycker och sådär :) Sen gjorde jag också öppnor och slutor båda känns faktist rätt bra. I galoppen gjorde jag ökningar, minskningar, gjorde halt direkt och sedan tillbaka till galopp, byten och förvänd. Det kändes också bra över lag, han är lite för "på" när jag ska öka galoppen, jag vill att han ska vänta på mig lite bättre, annars är det inget problem :) Och så får jag fortsätta träna på att hålla formen i halterna.



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0