Reslutat.

L:C+5 (95cm).

Kändes superbra på framhoppningen, pigg och glad och posetiv :)
Och det höll i sig! Inga problem alls, 0 fel i grunden, satsade inte allt för mycket i omhoppningen men blev nolla och tiden räckte till en tredje plats! :D Fick rosett, plakett, strumpor och keps.





L:B (lagklass).

Kändes väldigt bra på framhoppningen även nu.
Och det kändes bra inne på banan också! Allt flöt på bra, kombinationen (räcke-räcke) gick som smort! Sen kom vi lite för nära på sexan som va en ganska bred oxer, men han hoppade och klarade ändå :) Sen va det ett räcke, ca sju galoppsprång efter oxern, då höll jag honom för mycket, kom för nära och fick ett stopp. Men jag tar helt på mig det, skulle ha släppt han ett språng tidigare eller hållit honom tidigare. Kom igen och hoppade bra, åttan och nian kändes också superbra så jag är väldigt nöjd ändå! Lite synd att jag lyckades klanta mig där, eftersom laget behövde min nolla (andra ryttaren ramlade av). Men men, så är det! Vi har ju inte varit i näreheten av placering i dom andra lagtävlingar så för den delen spelar det väl inte så stor roll, men det vore kul och komma till omhoppning ;)





Trots att vi fick ett stopp så är det här absolut en utav de bästa rundorna! Och då inte bara L:b utan av alla rundor över huvud taget! Hade en helt annan känsla idag, jättehärligt verkligen! :)




Laget

Kommentarer
Postat av: vickan 360 x 2

gud va duktiga ni är! =))

2010-10-04 @ 17:15:40

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0