Ridit två pållar

Slutade tidigt idag så jag skyndade mig och hann rida innan det blev mörkt :)

Tobbe körde jag ett rejält dressyrpass med. Han gick fint idag, va lite stel och stark i början men efter lite lösgörande blev han superfin! :)
Tränade på skänkelvinkningar som kändes bättre och bättre! Samlade också galoppen ordentlig, gjorde öppnor och slutor och en massa halter! På slutet så höll han faktist formen när jag samlade tyglarna i en hand och gjorde hälsning :p Fast jag måste lirka ner honom lite först, så vi får fortsätta träna på de ;)



Exando gick jag ut och red barbacka på en sväng med, han va ganska hostig och rosslig idag, men rätt pigg ändå :)


Kommentarer
Postat av: Brusella

Fin blogg !

Allt bra idag ? :)



Följa varandra med bloglovin ? :)

2010-10-23 @ 00:54:46
URL: http://brusella.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0