Dagens ridpass.

Tog med båda pållarna på en tur idag. Red alltså på Exando och hade Tobbe som handhäst. Det gick bra, båda va pigga och glada även om Exando hostade lite. Travade och galopperade mest, eller ja, Exando galopperade iaf. Tobbe får jag inte igång i galopp om jag inte sitter på för han har så otroligt stor trav så han behöver inte galoppera för att hänga med :p
gjorde klart allt och tog in dom för kvällen.
Sen va det ju meningen att jag skulle ut och springa, men klockan är redan halv nio och jag är jättetrött så jag springer imorgon istället. Då har jag förhoppningsvis lite mer tid :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0