Ridpass

Tobbe.

Tänkte träna dressyr idag, men Tobbe va verkligen pigg idag! Mycket är nog på grund av att det blivit kallare ute. Så det blev inte så jättemycket dressyr. Han va sprallig och 'sprang iväg', sp jag lät honom hoppa lite på de två små hindren som stod framme. De stod typ i varsin ände av banan så det blev ganska stor transportväg vilket är ra för det behöver jag träna på. I vilket fall så kändes det bra idag, lät honom galoppera på och höll inte igen honom så som jag brukar, vilket är bra :) Han va pigg och positiv till hindren.





Helt utan förvarning blev jag dyngförkyld i skolan! Fick världens huvudvärk vid lunch och dom där körtlarna/mandlar, vad det nu heter, känns helt ömma och ivägen. Och så har jag jätteont i halsen också. så skola imorgon får vi se hur det blir med. Fast jag har matteprov så jag vill inte missa det heller.. :/




Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0