Tobbe på rymmen

Jag satt här i lugn och ro när jag hörde ett ljud som lät läskigt mycket som en häst som går på garageuppfarten. Först tänkte  jag att det är nog pappa som dolar med ngt men han har ju redan åkt? Så jag tittade ut (har mitt rum vägg i vägg med garaget) och såg en tobbe som va påväg på äventyr :p haha! Så jag sprang ut i typ 0 grader och hämtade godis och grimman. Som tur va hade inte Exando följt efter så det va inga problem och ta honom :) 
Antagligen har han stått och tryckt på tråden tills den blivit så pass slapp så han bara kunde ta ett litet skutt över :p Exando är lite mer en fegis och skulle aldrig hoppa över en tråd (han vågar knappt gå över den när den ligger ner helt!).
så nu står Tobbe instängd i boxen medans Exando kan gå ut och in ur stallet som han vill. Ska säga till mamma att hon tar med agrigatet så vi slipper gå ut och jaga hästar!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0