Härliga veckor

Denna vecka har varit väldigt lugn i skolan. NO lärarna har rättat de nationella proven, så vi har haft många NO och matte lektioner inställda! Och igår tog vi det så kallade spex kortet, så jag gick runt i en overall och såg allmänt lortig ut ;)

På lördag ska jag tävla så igår fick Tobbe vila. Red ut med Exando, som va väldigt pigg!
Idag ska jag rida ut en liten sväng med Tobbe och sen jobba lite på banan. Jag ska också rida Exando.
Sen ska jag duscha Tobbe, han är riktigt skitig nu! Och sen ska jag putsa och packa ihop allt till imorgon. Så det är ganska mycket och göra.

Nästa vecka har vi "danspalats" i skolan, så hela måndan, tisdan och onsdan ska vi dansa! På torsdag ska vi också göra något "roligt", se på cabarré eller något. Och på fredag är vi lediga och veckan efter det har vi påsklov! Riktigt härligt!




Tänk när det är såhär grönt ute! Längtar verkligen till sommaren nu! 

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0