Feber..?

Idag är det lördag och jag och mamma ska ner och köpa hästmat och hälsa på någon syster, passar bra nu när det
regnar. Det är ju dock inte värre än igår, då stod det som spö i backen. Och när det regnade som mest (kändes det
som iaf) var jag ute och red. Stackars Exando tyckte inte att det var roligt!

Tobbe verkade trött och loj igår när jag tog in dom. Så därför red jag inte honom. Idag var han lite piggare, men jag
tyckte han kändes väldigt varm och han snorade också. Så vi ska ta tempen sen och se om han kanske har feber..
Betet han (de) går på är ganska kraftigt, så det kanske är det som fått honom "ur balans", Så de får bara gå där ett
litet tag per dag nu fram över, så får vi se om han blir bättre.




Nu har jag äntligen fått hem min bärbara dator också! Så när jag kommer hem ska jag börja ladda upp alla filmer
från träning och tävling :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0