Tävling

Jag fick allt allt gjort igår som jag skulle. Tobbe kändes så jäkla fin! Hoppade först ett litet räcke och höjde det sen.
Sen hoppade vi ett annat räcke på 1,20 och det skuttade han över utan och behöva anstränga sig mycket. Från
andra hållet också (=snävare sväng) och samma flyt och rytm och inga problem!

Sen red jag ju Exando också. Han va ganska stel, men mjuknade riktigt bra. Tog några skutt också och det flöt på
bra och han hoppade fint :)

Sen blev han duschad, Tobbe och nu ska jag gå ner och finputsa honom ;)

Jag hoppar alltså bara L:C och L:C+5, ska bli roligt! Hoppas att Tobbe är på hugget nu :)


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-13 @ 18:33:48
URL: http://jsjumping.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0