Sjukhuset

Hela förmiddagen spenderade jag på sjukhuset idag. Vilket jag är glad för faktist. Efter ett stick i fingret och lite
grävande i halsen med en lång tops, stod det klart att jag hade halsfluss. Något som hette typ sänkan (??) eller något
liknande, hade jag över 100 på och normalt skulle man ha 8.. hehe.. Så jag fick pensilin som jag ska äta i tio
dagar nu. Bra tycker jag, nu blir jag ju frisk!! Men doktorn tyckte ju inte att jag skulle rida nästa vecka heller..
Det kommer jag antagligen göra ändå, men jag får väl ta det ganska lugnt ändå.

Idag red mamma Tobbe åt mig. Det hade väl gått bra, hon hade bara skrittat och travat (mer får hon inte), så han
va rätt lugn ändå :) Annars har han ju inte blivit riden sedan måndag, så energi lär han ha. Fast nu busar han ju
med Exando i hagen också!

Imorgon åker jag till Charlottenberg med mamma och pappa och julhandlar. Skiter i om jag är sjuk än, för jag ligger
efter med julklapparna! Sen får vi se hur mycket klockan blir och sådär.
Skönt och ha jullov iaf! Bara jag blir frisk så kan det inte bli bättre :)


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

va jobbigt, krya <3

2011-12-18 @ 18:31:23
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0