Förklaring.

Inte skrivit något idag och jag kan ju börja med och aäga att jag försov mig imorse. Vaknade vid tre och kom på att jag inte satt på alarm, så jag gjorde det- trodde jag! Men sen vaknade jag när brorsan kom upp och då var klockan halv sju och jag skulle ha vart uppe vid fem. Bussen går vid sju så det blev lagomt brottom = första bästa kläder och håret fixades till en urläcker toffs i skolan. Bra början! ;)
Efter skolan, som slutade vid fyra, åkte vi direkt till syrra nr 1 där det var "barn"kalas. Så nu har jag precis kommit hem och ska skynda ut och rida en sväng med Exando. Tobbe får vila idag.



Kommentarer
Postat av: amelie

så söt:)



allt bra med dej ?

2011-02-17 @ 20:01:59
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0