Gästbloggning!

Hej!

Jag heter Erika o bor på en gård 3,5 mil från Örebro. På våran gård står de 4 hästar.

T.H.'s Lilla Ya: kallas Lillis. Hon är mitt lilla vbl sto som fyller 7 i maj.  Med henne rider jag dressyr, hoppar o håller på att utbilda henne i western. Jag ska börja tävla i hoppning i augusti/september.

Timoty Hulegård: eller Timo som han kallas, är en hbl valack. Han har rygg problem o kan inte ridas på bana mer än nån gång ibland (men kan just nu knappt ridas). Han fyller 10 i maj. De är min, mammas o min mosters häst.

Betty Boop: är ett litet shettissto på en knappt meter. Hon fyller 3 i maj o är endast sutten på lite o skrittat lite med min syrra på 4 år.

Trissan: är oxå ett shettissto men hon är 112 cm hög. Hon blir 6 år i juni. De är min äldsta syrras o min ena kusin häst.

Jag är en allround ryttare som försöker komma på vad jag verkligen vill satsa på. Jag tycker alltså om hoppning, dressyr, western o tycker även att gymkana o votige verkar roligt.

Ni kan följa mig o min vardag med mina hästar på www.erikaaasss.blogg.se

Tack för att jag fick gästblogga här:D
/Erika<333

Kommentarer
Postat av: amelie

sv. okej gött!:D

jo jag har ju lov nu men verkar som jag fått magsjukan idag :S åh haha va arg ja är:P

2011-02-18 @ 11:40:28
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: josefina

det är ju i örebro våran första omgång i eliten går ! :)

2011-02-22 @ 21:32:14
URL: http://jnordlund.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0