Godmorgon!

Det ser ut att bli en fin dag idag. Solen skiner och det är lite kyligt såhär på morgonen :)

Idag ska vi ner och gratulera lilla Caspian som fyller 2 år imorgon. Sen är vi hemma innan ett skulle jag tro
och då ska jag såklart rida. Tobbe ska få ett  ordentligt dressyrpass. Måste verkligen hårdträna de kommande
dagarna!! Tar nog med kameran och försöker få ett par bilder också.

Exando ska nog också få jobba i dressyr. Det har blivit lite väl många dagar sen jag red igenom honom sist
så han lär vara lite stel idag. Men det ska jag väl kunna ändra på! :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0