Reslutat

Lätt:B1

På framridingen kändes han stel i vänstersidan, men jag tyckte ändå att det släppte lite efter ett tag. Dock hade jag
inte alls den känslan jag brukar ha när det är tävling.

Väl på banan blev det katastrof. Jag koncentrerade mig inte alls, red med alldeles för lite skänklar och gjorde lite
missar här och där. Ingen bra ritt helt enkelt.
Men vi fick iaf ihop lite drygt 60 %, vilket var mer än jag förväntat mig. Jag tror också att domaren var lite snål, men
det vet jag inte säkert.

Det var väldigt varmt också, åt båda två. Och jag kände att jag har verkligen ingen lust och vänta lite mer än en timme
på och rida ett pogram jag knappt kommer ihåg, så jag strök mig i Lätt:B2:an.

Jag tror att det blev lite för mycket dressyr dagarna innan nu. Han tröttnade lite och hade liksom inte så mycket ork.
Vi har inte heller tränat för någon tränare på hur länge som helst och det blev lite tätt inpå så jag hann inte förbereda
mig så mycket som jag skulle ha gjort.

Nu ska han iaf få en liten mini-semester och ta det lite lugnt ett tag. Gå ut i skogen och promenera lite då och då
och få hämta sig lite, både fysiskt och psykiskt :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

dommaren va jättesnål! eller både och, vissa fick jättehögt och andra dömde hon ner och fick jättelågt... :(

2011-07-31 @ 16:38:37
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0