Shopping och ridpass

Hemkommen från en dag i Karlstad och efter det ett par ridturer! Var bland annat inne på Hööks (självklart), där
"jag" köpte ett schabrak och ett gummibett som jag ska ha till Tobbe när vi hoppar. Det för att det är mildare och kommer
förhoppningsvis ta tag i bettet bättre. Jag ska också börja hoppa med martingal eftersom han gärna drar upp
huvudet. Ska bli spännande och se hur han kommer funka på det! :)

Efter det åkte jag till Vicotria och red en uteritt på Giften. Sista gången jag red honom för den här "resan".
Vickan kommer hem på måndag och jag riktigt längtar efter alla detaljer om Hollywood, L.A och på alla dessa ställen
hon varit :D

När jag kom hem, vilket var runt nio, gick jag ut och red en sväng med Exando. Det va en fin kväll så det var riktigt
skönt och vara ute och lunka i skogen! Dock var Exando lite väl seg, men det fick jag stå ut med :)


Schabraket jag köpte var det här, som jag kommer ha när vi dressyrar (även om det egentligen är allround schabrak) ;)




Sen köpte jag lite kläder och så också, men det orkar jag inte lägga upp just nu iaf ;)


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

snyggt det va ;)

2011-07-08 @ 12:27:26
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: sanna - hästblogg!

gör du gratis? :) Kram!

2011-07-08 @ 23:33:13
URL: http://sasasanna.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0