Sommar idag igen

Och va skönt med sooool! Sitter redan i bikini haha ;)

Idag ska hästarna få äta lite gott grönt gräs här igen. Igår ville de inte gå härifrån! Men Tobbe är svag för allt som kan
kallas godis och Exando klarar sig inte utan Tobbe.
Medans de äter sig tjocka och feta ska jag göra ny hage, med inte lika näringsrikt gräs, vilket nog är bra för deras magar.
Senare ikväll ska jag ut med Exando. Ut i skogen och springa lite låter väl mysigt? Och så får vi hoppas att bad-vädret håller
sig. Jag kanske ska ta en "liten" promenad idag igen? Ja, vad gör man inte när mopeden strejkar? :)

bos-humöret är på idag


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0