Söndag

Jag vaknade kvart i elva idag, längsta jag sovit hittills iår haha ;)
Jag håller iaf på och redigera bilderna från igår, blev runt 150 st tror jag, så ett par bildbomber kan ni vänta er! ;)

Annars ska jag rida tre hästar idag tror jag det blir. Och det är alltså Tobbe, Exando och Victorias Giften. Jag börjar
med ett dressyrpass på Tobbe (har börjat tycka att dressyr är riktigt roligt, vad händer med mig!?..) och fortsätter
med ett konditionspass med Exando. Sen får jag hoppas att jag har skjuts till Vickan så jag kan ta en tur med Giften :)

Här är en bild från gårdagens Sunne Grand Prix, 150 cm.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0