Sovmorgon

Fredag, första Juli, sista jobbdagen och vi fick en timmes sovmorgon. Snäll arbetsgivare (vuxenvarning på
det ordet) vi har va? ;)
Idag är det regningt, men väldigt varmt! Tror det var 20 grader. Sånt här väder tror jag hästarna uppskattar
emellanåt då de slipper alla bromsar och skit.
Men sen får vi ju hoppas att det ger sig när jag kommer hem, för jag tycker inte om när lädret blir blött..

Idag står det styrka på schemat. Så jag ska klättra med min lilla fis och om det inte är för blött på banan så
hoppar vi lite stuts också :) Men ridning blir nog mot kvällen, jag kom på nu att mamma nog kunde följa med :)



(måste verkligen ta nya bilder på Exando..)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0