Tiden går fort när man har roligt

Vickan har precis varit här. Vi har fyllt i pappren till Lillerud, det börjar kännas att det närmar sig. Tror det
kommer bli riktigt bra faktist!

Sen visade hon även de 1345 bilder hon hade på kameran från de tre veckorna hon varit i USA och shit alltså!
Vet inte hur många gånger jag sa "coolt!" .. :p

När detta var klart, bestämde vi oss för att ta en fika på vårt kära lilla Elvis-café. Men självklart var det smockat med
folk, så vi gick in i affären och köpte en hederlig glass istället. Kanske inte riktigt lika mysigt och sitta på en trapp som
på ett café, men jag har en känsla av att vi nu inte har alls så många kalorier att bränna som vi skulle haft om vi ätit
en bakelse istället. Det finns något posetivt i allt! :)

Nu ska jag åka till hästarna och börja med och ta en konditionspass på Tobbe. Sen får vi se om klockan och vädret
tillåter ett ridpass på Exando också.



Jag tycker iaf att Victoria är snygg!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: okey :D ja, fast jag ska dit på fredag :p

2011-07-12 @ 19:54:50
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. åh vad roligt! :D:D:D



men kan vi höras om det på måndag?

2011-07-12 @ 20:59:04
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0