Varning: endast text

Nu har vi precis kommit tilbaka från ridpasset, klockan är tolv precis. Det blev alltså ett styrkepass idag, med sju-stuts.
Men först värmde vi upp på bommar, som kändes bra. Tobbe lyssnade bra för skänkeln idag.
Sen hoppade vi stutsen på ganska låg höjd ett par gånger innan vi höjde upp det lite och hoppade tre gånger.
Då kändes det som att han fått mjölksyra i benen, och svettig var han så vi skrittade av då :)

När vi var i Sunne på hästhoppningen, hade jag självklart kameran i högsta hugg och det blev endel fina bilder! Det
var många fina, duktiga ekipage med också. Väldigt roligt och se! Men bilderna kommer upp först imorgon.

Nu är klockan 00:10 och därmed säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

sv; hihi visst är dom!:D

2011-07-03 @ 11:35:43
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0