Hiss!

Har två hissar på G nu, och denna gång gäller
det stigbyglar och sporrar!



Hiss - Soft up stigbyglar!

De tycker jag är riktigt snygga. De ser sportiga ut men de är också stilrena. De finns i hur många färger som helst och man kan matcha enkelt men snyggt med dem! Plus att de har en smart funktion också, som gör dem säkra att rida i. Så en stor hiss till dem! Med ett litet minus på att de är ganska dyra.

Själv har jag ingen direkt favorit när det gäller färgerna, men eftersom jag har röd kavaj och rött schabrak när jag tävlar, så skulle jag nog helst vilja ha röd/vita.






Finns att köpa här för 1950kr.


Hiss nr 2 - Lamicells sporrar!

Tycker även dessa har ett snyggt men stilrent utessende. Och de verkar ju sitta på plats bra tack vara den räfflade insidan, något som mina vanliga metall sporrar inte gör. Lätta att matcha om man har en passande färg vill säga.



Dessa färger finns att köpa här för 109 kr.



Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: jessica

snyggt verkligen :D

2011-06-07 @ 15:35:49
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0