Ridpass och det vanliga

Idag blev det som sagt en uteritt med konditionsträning. Mamma följde med med Exando också, men han har ju
inte riktigt så bra kondis som Tobbe så han fick vända vid halva ungefär ;)
Tyvärr glömde jag mobilen hemma så jag hade ingen riktigt koll på hur länge vi sprang, men vi tog ett lugnare
tempo än sist iaf så ca 7 minuter skulle jag tro. Tobbe var riktigt pigg idag och blev för stark emellanåt. Därför
red jag igenom honom här hemma så vi sadlade av med en bra känsla :)

Efter ridpasset åkte vi alltså till sötaste Noah som fyller 2 år på tisdag. Jag tog en hel del kort som jag ska redigera
och lägga upp imorgon hade jag tänkt.

Efter Noah åkte vi till Linn och fck mat och ännu mer glass och tårta! Och slutligen åkte vi till en av mammas
kompisar som också fyller år nu i dagarna. Halv tio var vi hemma och energisk som jag är (var) gick jag ut på en
springtur. Blev borta i en hel timme (dock gick jag minst halva den tiden..) så nu ska jag gå och lägga mig. Och så
kommer jag vara lagomt pigg och vaken den sista veckan på sommarjobbet ;)

Ett litet smakprov


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0