Förberedelser inför sommaren

Nästa vecka planerar vi att släppa hästarna på sommarbete. Så nu håller jag på och förbereda hästarna lite inför det, genom och låta dem äta grönt varje dag på lite åkrar och så. Exando brukar jag släppa lös, så får han gå lite som han vill, men Tobbe måste jag absolut hålla i, annars går han för långt.

Men nu när jag ska tävla i helgen, så får de inte äta allt för mycket då han kanske blir lite konstig i magen. Jag tror inte han blir påverkad av det, men jag tar inga risker. En del hästar kan ju känna av det.


Kommentarer
Postat av: jessica

va ska du tävla i för nåt? :)

2011-05-27 @ 11:41:48
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0