Onsdag

Idag slutar jag tidigare, halv två. Efter skolan blir det ridning såklart och det står dressyr på schemat för Tobbe och bommar med Exando. 
Annars händer inte så mycket idag. Det börjar dra ihop sig för tävling och så fort jag tänker på det blir jag riktigt nervös!
När jag kommer hem från skolan ska jag också anmäla mig till lite fler tävlingar nu i sommar. Dock kan jag inte anmäla för långt fram, eftersom jag kanske vill gå upp en klass efter att de kännts bra på en annan tävling. Så jag får nästan ta en tävling i taget.




Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad roligt att tävla!:D

Jag ska rida startfälttävlan på söndag, hehe kanske inte intressant men ändå! :P



Lycka till på tävlingarna!! :D

2011-05-25 @ 07:35:20
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0