Dagens Ridpass

Exando

Gick ut på en ridtur med Exando i förmiddags. Jag brukar va lite "slapp" när jag rider honom, låta honom trava på
långa tyglar och sådär, men idag fick han faktist jobba på tygel lite. Lite stel va han ju såklart, men lyssnade bra ändå.
Han hostade lite också, men jag tror det är ganska bra, att han hostar upp lite av det dåliga. Annars var han pigg
och galopperade på så gott det gick :)




Tobbe

Red först en sväng i skogen som uppvärming för att sedan rida mer i paddocken. Självklart var han pigg och också
lite stretig och ville inte gå riktigt som jag ville. Stundvis var han riktigt fin, dock lyssnade han inte riktigt för hjälperna,
han var liksom allmänt trög.. Men annars var han fin! :)


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

Hej, vi har flyttat vår blogg till www.ponnyskruttarna.webbblogg.se, hoppas du hänger med oss dit! Följer du oss via bloglovin, så byta gärna till den nya blogg adressen på bloglovin! Tack!



Kram Ponnyskruttarna

2011-11-21 @ 19:32:17
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0