Godmorgon!

Fredag idag och vädret ser ut att bli bättre! Wihoo! Nu är underlaget på åkrarna bra också, så jag tänkte köra ett ordentligt ridpass med bommar på iaf Tobbe och antagligen med Exando också. Ska fundera ut några bra övningar. Ska jobba igenom Tobbe ordentligt idag och så tänkte jag träna på att han ska gå i en avslappnad samlad galopp där jag kan göra i princip vad som helst ( tex galoppbyte, förvänd, rida över bommar) utan att han försöker smita eller dra iväg. Det tror jag blir super! :)


Kommentarer
Postat av: emmahellgrenn

åh så fin !!:')

2012-04-13 @ 12:30:48
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0