Långhelg!

Fredag, 27:e april och det är långhelg! Jag tar faktist med mig Tobbe hem under de här fem dagarna. Ska bli mysigt och komma hem til Exando och ta det lite extra lugnt.
Gårdagens ridpass blev ett dressyrpass i ridhuset efter en kort skrittur i skogen. Tobbe var fin! Jag är lite slarvig ibland dock och åker bara med istället.. Men när jag inte gjorde det kändes det verkligen bra! Får igenom honom mycket bättre och snabbare även i vänster nu, även om han tar de chanser jag ger honom och slarvar lite ibland. Gjorde lite sidvärts och det har verkligen blivit bättre! Han flyttar så mycket lättare nu. Tränade även endel i galopp, bl a på enkla byten, förvänd osv. Han är riktigt fin alltså! Jag måste bara lära mig och använda sitsen mer och få igång energin där bak lite bättre :)



Fina Tobbe ♥

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0