tillbaka till Lillerud

Japp, idag är det söndag och det betyder att jag Tobbe åker ner till Lillerud igen! Ska bli skönt faktist, träffa alla, komma in i rutinerna (blir gärna lite lat och osund när jag är hemma och är ledig..). Ska också bli skönt och ha ett ridhus att rida i! Nu ska här tränas alltså!
Och om en vecka är det tävling igen. Årets första regionala för vår del som går i Filipstad och vi hoppar L:B och L:B+5. Är lite orolig för att han ska vara överpigg, iom att vi hopptränar på ojämna veckor och han kommer alltså inte hoppa ordentligt innan tävlingen. Kommer antagligen ta något språng på lördag, om mamma kommer ner (får ju inte hoppa hur som helst på Lillerud, pga säkerhetsskäl..). Men efter gårdagens fina språng känns det väldigt bra! :)

Nu ska jag gå och börja packa. Ska försöka ta med lite färre saker än jag brukar, det vill gärna bli lite mycket onödigt. Ska även plocka in hinderna som står ute och så kommer nog mamma sen så går vi ut och rider innan vi åker :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0