Torsdag

Idag är det torsdag och det är lika tråkigt väder idag som igår. Red Exando lite på åkern igår på eftermiddan också, vilket gick sådär. Han fick lite styltor så vi fick ta det lugnt. Han var lite svår och komma åt i vänstervarvet, men jag tycker jag fick igenom honom bra mot slutet. I höger kändes han fin :)
Idag får vi se hur det blir. Vi skulle tydligen ner och vaccinera oss inför en kommande utomlandsresa (inte förrän nästa år dock), även om det inte är alls säkert att jag ska med, då det skulle betyda 3 veckor utan Tobbe. Men som mamma sa vet vi inte hur framtiden ser ut. Kankse har jag sålt Tobbe? Nu känns det väldigt långt bort och jag vet inte hur det ska kunna gå. Men det tar vi då!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0