Fantastiskt

Är hemma nu och äter lite mellanmål - knäckebröd och kaffe! Slutade nämligen tidigare än vanligt idag, då en kurs är avslutad. Så jag ska alldeles snart gå ner i stallet och gå ut på ridtur! Helt underbart väder ute, ganska varmt, solen skiner och snön/isen smälter. Älskar dagar som dessa! Förutom att jag måste städa som en galning, fast det gäller alla dagar den här veckan, eftersom det är sportlov nästa ;)
Blir som sagt en uteritt idag, igår vilade han ju efter tävlingen. På tal om det så kan jag slänga in filmerna nu! Hoppas på och få lite bilder också, de tog några tyckte jag jag såg :)

L:C




L:C+5




Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0