Hemma!

Riktigt skönt och komma hem faktist. Tror det var ganska exakt en månad sen, så en veckas ledighet hemma är inte alls fel ;)
Igår kom vi hem runt sju. Innan vi åkte var jag ute och gick lite med Tobbe, hann inte rida men jag kände att han behövde få komma ut lite iaf. Och pigg var han, typ trippade hela tiden :p Så idag blir det nog lagomt roligt..
Igår när vi kom hem stod ju Exando i hagen, men han kan inte ha hört oss, för jag fick typ gå och hämta honom och ta in honom i stallet så han skulle få se att Tobbe va här, haha. Men det var inte så mycket med det, de häslade i typ två sekunder, sen nafsade de lite och så va det bra med det! Idag verkar de pigga och glada, Tobbe försöker busa men det går inte så bra ;) Han är nog glad och få en hagkompis tror jag! Dock blir han nog ännu spralligare och om det är sådär jättebra vet jag inte.. Jaja, jag och mamma ska ut på uteritt nu på förmiddan iaf. Det är superfint ute, fast det blåser lite. Det blir nog en bra dag detta!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0