Onsdag

Idag har vi haft stalldag som vanligt. Dock spenderade jag och Emelie eftermiddagen inne på Färjestad istället för i skolstallet, då de behövde två till. Så vi fick köra en söt liten häst och göra stallsysslorna där. Inte fel med lite omväxling :)

Nu ska jag och Emelie snart gå ut och springa. Vi har ett prov imorgon och inlämningsuppgifter som ska vara klara denna vecka, så vi känner att vi inte hinner gå på "Micke-träningen", men vill ändå träna lite. Så en springtur kändes som ett bra alternativ. Sedan blir det rida och till sist plugga hela kvällen. Blir förövrigt lite jobb i ridhuset med Tobbe idag. Uteritt imorgon, vila fredag, bommar lördag och tävling söndag!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0