Tjolahopp

Måndag och ny vecka! Inleder den ganska slappt, Tobbe har vila idag så jag har bara varit nere och tagit in honom.
Så vi har slappat, pluggat och om en sådär 50 min kmr några fler och då blir'e fiiilm! Skönt med en lite lugnare dag.

Igår red jag i ridhuset och var i princip själv hela tiden. Började med och rida igenom och det känns verkligen skillnad
på honom! Så himla kul och kunna känna förändring till det positiva så tydligt på så kort tid.
Iaf så tog jag fram ett par bommar sedan och bara av det taggade han som tusan. Så där fick jag jobba lite för och
hålla honom i styr, så att säga. Men han var fin iaf, så det ska bli superkul och se hur han är på hoppträningen imorgon! :)

Nu blir det mera plugg innan filmen sätts på!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0