Gomorgon!

Idag ser det ut att bli en strålande fin dag! Det är ganska kallt men solen skiner och värmer från en klarblå himmel, helt underbart ♥
Vaknade halv sju idag. Gick upp, satte på mig träningskläder och spatserade ut till grusgropen. Travade runt där i en kvart och powerwalkade sedan tillbaka, njöt och hoppades att det blir en riktigt varm, fin helg så jag kan få ligga ute och bli lite brun! Nu ligger jag, med lite ont i benen, och njuter av en riktigt god frukost som består av bär med naturell yoghurt med müsli och en kaffekopp. Nyttigt och gott!

Igår ringde pappa och hade tänkt åka ner till Karlstad och handla lite. Jag behöver verkligen en klänning att på bröllop, så det passade ju utmärkt! Ska även försöka hitta mig ett par skor att ha i sommar. 

När jag kommer hem igen, blir det nog ut och rida. Om det inte är väldigt varmt, för då lägger jag mig nog i solen och rider ikväll istället ;) Hur som helst, så blir det nog konditionsträning idag. Känner att jag vill ut och galoppera långa sträckor och verkligen få ihop och igenom honom! Sen kanske vi tar svängen förbi tjärn så han får plaska lite i vattnet också, det tycker han är roligt min lilla galna Tobbeman! :) ♥


Bild från en tävling i Grums för ca 2 år sen.

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0