Nationaldagen

Och jag ligger i min säng, tittar på gamla BigBrother avsnitt och äter allt jag får tag på. Tragiskt men sant. Ska dock snart gå ner till stallet, fixa allt där och ge Tobbe eftermiddag. Han vilar idag vilket passar ganska bra, så får jag en riktig göra-inget-dag. Fast jag ska ändå gå ut och gå sen iaf, här kan jag ju inte ligga och mögla hela dagen iaf..

Om en vecka exakt sitter jag i bilen med mamma och en jävla massa saker, med transporten, Tobbe och ännu mer saker i den på väg hem. Påväg till Rösbergstorp där Exando väntar, åh vad härligt det ska bli med sommarlov! ♥


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0